Monday 19 December 2011

Welcome 2012!!!!!!!!

Yeah....... beberapa hari je lagi kita akan masuk tahun baru, 2012.......Tahun 2011 akan melabuhkan tirainya dan segala azam tahun ni mesti da tercapai....tp tercapai ke?????? aku kena fikir-fikir balik ni...hahahahaha

Tapi sebelum nak ke tahun baru 2012 ni, nampaknya aku kena fkirkan azam baru semula yang rasa-rasa tahun ni tak tercapai, kena capaikan pada tahun depan.....Agaknya apa ye azam baru aku tahun depan?? Kawen??yihaaa......salah!!!! Banyak benda lain lagi yang perlu aku kejar untuk kejayaan aku. Lagi pun perjuangan aku masih belum selesai lagi...hahaha

Semester ni aku da belajar buat kalendar pakai Adobe Photoshop yang mula-mula aku cuma kenal nama je tp function dia aku tahu pula apa...haha Jadi, aku bertuah la kan dapat belajar buat kalendar bagi tahun 2012...
Waaaah...agak lain sikitla tahun ni sebab aku ready kn kalendar. Semangat terlebih pun ada.... Kalau sebelum ni, tunggu mak dan ayah aku je yang p beli kat kedai...Kalau tak, haram aku nak ada kalendar baru.........

Ni la kalendar yang berjaya aku hasilkan.....Ce komen sikit....!!!




















No comments:

Post a Comment