Wednesday 21 December 2011

Akhirnya.....!!!

Nak tahu apa yang akhirnya??

Hari tu tak silap, aku ada janji kot nak post satu lagi video daripada Menuju Puncak Production...Kini, tibalah masanya aku publishkan kat dalam ni...hehehe

Walaupun penat, tapi berbaloi tau..Aku dapat belajar sesuatu yang memang aku tak pernah tahu dan buat sebelum ni. Lepas ni boleh la aku masukkan video klip aku yang seterusnya. Ok la, berbalik pada video yang akan aku publish, video ni bagus sangat sebab dapat memberi kesedaran kepada masyarakat.

Video yang aku buat kali ni adalah berkaitan dengan video dokumentari perihal isu pencemaran alam sekitar. Kumpulan aku mengambil keputusan untuk mengetengahkan isu sampah yang memang pembawa besar kepada pencemaran alam sekitar.

Sampah Oh Sampah..........(macam la dia boleh nyahut aku..) apela.....toink3..

Jom kita saksikan video dokumentari daripada Menuju Puncak Production:



Alamak....keluar gambar si zul ni pula....hehe...ni la tetamu khas kami...:)


Puas!!

No comments:

Post a Comment