Monday 19 December 2011

Angan-angan Mat Jenin!!!!

Cerita kali nie yang aku nak kongsikan ialah tentang angan-angan yang memang da lame aku impikan, Angan-angan aku ni agak besarla juga. Tapi untuk umur aku sekarang ni memang da patut sikit, sikit je tapi....
Tak boleh banyak sangat. Nanti pelik pula....Kalau untuk mak aku, da memang haruslaaaaaaa gittewww.....Ni hanya untuk suka-suka dan cuma untuk perancangan awal aku je dulu kot. Entah dapat ke tak, InsyaAllah dapat kot..doa-doakan la k...


Mesti nak tahu apa dia kan...Jom kita tengok!! hehehehehe












Da tahu kan...hahahaha...memang tinggi betul angan-angan aku ni laa....Gambar-gambar ni semua aku ambil sendiri masa pergi ukur jalan kat Mines. Banyak lagi yang cantik tau....

Aku suka tengok tempat-tempat macam ni...cantik sangat!!

No comments:

Post a Comment