Sunday 18 December 2011

Jom Heboh Yang Tak Berapa Nak Havocc!!!

Hari meronggeng sedunia..Jom Heboh ....Pasti ke Heboh?? Tapi tak dinafikan, ramainya manusia berpusu-pusu ke Stadium Bukit Jalil pada hari tu. Aku pun termasuk dalam golongan tu sebab nak release tension konon-kononnya. Dengan membawa 4 lagi ahli kumpulan, rancangan pergi meronggeng berjaya dilaksanakan.

Ada artis yang memeriahkan Jom Heboh pada masa tu. Orang ramai bersesak-sesak semata-mata nak tengok artis. Aku dan kengkawan aku mula-mula dok sibuk p cari jualan murah yang 1 beg 10 ringgit tu dan sempat la jugak cuci mata tengok Sofaz, Akim dan Tomok menyanyi masa tu...kah3..

Panas tak boleh nak cakapla pada masa tu. Tapi peliknya aku tengok orang tetap makin ramai dan sanggup tu tunggu sampai artis mereka membuat persembahan.. Macam tula kan ragam bila kita da memang minat kat artis tu...

Aku ada ambil beberapa gambar sebagai kenangan untuk tahu 2011..Mane tahu tahun depan boleh pergi lagi dan bandingkan suasana Jom Heboh antara tahun lepas dan tahun ni....kan3.....

Jom tengok!






























No comments:

Post a Comment